Perez Hilton is vader

De bekende Amerikaanse blogger Perez Hilton is vader geworden! Hij bracht het bericht gisteren naar buiten op zijn eigen website met de titel: “een erg belangrijk bericht van Perez”.

“Ik mag aankondigen dat ik eerder deze maand gezegend ben met de de geboorte van mijn eerste kind, een mooie en gezonde jongen – met veel haar op zijn kleine hoofd”, liet de openlijke homo, wiens echte naam Mario Lavandeira Jr. is, weten via zijn blog. Even later, na veel goede reacties van celebrity vrienden, bracht hij de blijdschap ook nog over via Twitter: “Ik kan niet stoppen met huilen. Elke keer als iemand mij tweet met ‘gefeliciteerd vader’ of ‘papa’ beginnen de tranen weer te lopen #PoppaPerez”.

Het is niet duidelijk wat de naam van het kind is of wanneer hij geboren is. Ook heeft hij niet laten weten of de baby geadopteerd is, of dat er een draagmoeder aan te pas is gekomen. De 34e-jarige Hilton liet in 2009 al weten dat hij op zijn 35e graag een kindje wilde en dat hij toen al naar informatie zocht over draagmoeders.